10 dec. 2011

Tryfflar, tomtar & fårskinn

Det var full handel på Undenäs Julmarknad idag. Pengar, godsaker och prylar bytte ägare under fyra timmar och även jag fick en hel del sålt. För mina förvärvade slantar köpte jag bland annat morotsmarmelad med ingefära och chili från Malin Bring, svarvade röda ljusstakar av Lindas Morfar Hans, några goda och ekologiska chokladtryfflar av Linda, Sanna och Jessica. Sedan köpte jag även lite julklappar till min brors barn, men vad det är kan jag inte avslöja här. Det allra bästa inköpet blev ett svart fårskinn av Rya som jag just nu ligger och göttar mig på framför brasan.
Jag har mest tagit bilder på godisklubborna och chokladtryffeln för de  var så goda, och så fint upplagda i glasburkar.


Goda ekologiska tryfflar inslagna i cellofan, tefatet fick man med på köpet.

Tomtefar och hans nissar sjöng fint! 

1 kommentar:

  1. Mysigt det var och vilka fina saker du sytt Lina. Visade Linnéa bilden hon var med, det gillade hon. Vi ses kram

    SvaraRadera